Kizlar 4,5 yaşında bir oğlum var bugüne kadar oğlumun sağlık konusundan dolayı hicmi hiç düşünmedik şimdi Allah’a şükür iyi oğlum eskisi kadar yorucu değil hayatım e tabi belli bir yaştan sonra eee kardeş yokmu söylemleri başladı doğrusu hem benim hemde eşimin gönlünde var ama aklımızda yok yani şimdi artık rahatladık oğlum doğdu doğulu hem bir hastanelerdeydik oğlumun hastalığı dolasıyla para yetişmiyordu simdi çok şükür 4,5 yıllık hatta gebeliğimi de saysak 5 ,5 yıllık imtihanımız birazcık durdu gibi o yüzden dinlenmek hayatın ve oğlumun keyfini çikarmak istiyoruz diye düşünsekte burda açılan bir post aklımı karıştırdı fazla ara verilirse zor olur rahatlığa alışırız gibi yorumlar sizce sizin fikriniz ne