ladymoms_ kızımda böyleydi 3 il gezdik çocuk iyileşmiyordu yok sureklı ateş kusma vardı ilaç zaten içmiyordu ve benim kızım havale geçirdi o kadar doktor gezdım ettim çare yok özel devlet araştırma fakülte en son çare kartala gittik anlattım durumu böyle böyle kan idrar aldı ama şdrarı sonda ile aldı poşeti kaç yere sürülüyor ıstmeddi canı yandı ama iyiliği içindi her gittiğimiz yer antibiyotik yazdı postaladı iğne bile kullandık fayda yok kartal doktorumuz kan idrar sürüntü film ultrason baktı . Geniz eti var dedi o yüzden bogazları sık sık şişecektir ama ameliyat yok fısfısla duruyoruz , böbrek altında sıvı birikmiş oda doktorlar sürekli içeçek iöiricen diye antibiyotik yazdığı ıcın kızım ıcmıyordu kanında enfeksiyon çıktı kum düşürüyor ateşlenmesi bu yüzden demişti .
Sizede cok gecmıs olsun fitili ben sadece gece uykusunda atıyordum yeterliydi uyurken gıda mama su almadıkları için uzun süre içinde kalıp etki edıyodu