Selamben_ Bı aralar sürekli mız mız ağlıyor emmek istemiyor memede çırpınıyor işine gelirse emiyor .sütüm etkilenir diye korkuyorum azalir diye .çok mız mız .sizde nasi durumlar neyden kaynaklı böyle oluyorlar acaba?
Bebegimben1 Selamben_ sıcaktan sanırsam yaa benim bebeğimde 9.5 aylık sürekli kucak istiyor sürekli ağlıyor
Selamben_ uzumyerkenboguluyodum hahah aynen sorma .tuvalete bile götürüyorum .rahat rahat sicamiyom bile 😅😅