Bartilon deniliyor bende yaşadım uçuk oluyo sonra dar birşey giymeyin ılık şu antibiyotik krem kuşanın bir hafta sürüyo yaklaşık bazı hastaneler patlatıyo abseyi çıkartıyo bazılarıda krem verip gönderiyolar bence acile gidin gün geçtikçe acısıda büyük oluyor