Eslem123_ Kızlar evde saçımı boyadım kızım 8 aylık emzirmemde sakınca var mı acaba yoksa bi süresi var mı acaba
Laydaren Eslem123_ Boyalı saçla mı ? Yani yıkanmamış sarılı halde bekleyen saçsa şimdi emzirmeyin. Bir de 2. Yıkamaya kadar başınıza bir şey bağlayın bence. Beni aşırı tıkıyor o boya kokusu. Saçın yıkanmış halinde bile mahvediyor. Sütün tadı konusunda bir fikrim yok 😊
Eslem123_ Laydaren Yok yıkadım 1 saatten fazla oldu emzirmemek için mama verdim ne olur ne olmaz beklim diyorum
EbruBoluKaya Ben 1 kere kendim 1 kere kuaförde boyattım emzirdim sonrasında ağır bir kokusu yoktu bazı boyalar ağır kokuyor o etki edebilir diye emzirmeyin diyorlar ama kokusu sizi rahatsız etmiyorsa bence birşey olmaz