Kızlar 2ay 18 gunluk bebegim var 20lik gomulu disim var ameliyat gerekiyordu ama hamilelik dogum derken erteledim uc gundur o bolgedeki dis etim hassas agri yapiyor muhtemelen iltihaplandi emziriyorum da acaba dis doktoruna gitsem bi care bulabilir miyim ? Artik bogazima kadar vurdu agrisi emzirdigin icin ilac falan verebilir mi cekim yapamasa da yasayaniniz var mi ?