ismimneolsunla bizimki de biraz tostik. Ama kilolu olan çocukların da erken yürüdüğünü gördüm. Bu tezi çürüttüm yani kafamda. Elimizden geleni yaptığımız halde yürümüyorsa genetiktir diyorum. Kesinlikle haklısınız geç olsun güç olmasın, hayırlı bir şekilde hayırlı zamanda yürüsunler sağlıklı olsunlar. Ama bazı kritik dönemler vardır. Fizyoterapistler, ergoterapistler ya da işte çocuk doktorları bunu önemserler. Bir basamagi ne kadar gec olursa diğer basamağı da o kadar gecikiyor. Mesela yürümeden sonra acemice koşması merdiven çıkması falan beklenir. Onlar da gecikmiş oluyor. Bu açıdan hayırlısıyla yürüsün isterdim. Sizinkine de maşallah kazasız belasız gitsin gelsin 🧿