Nevsevmom çekilmiş midir orasını bilemem ama bu zamanda aklınıza gelecek her konuda dolandırma yöntemi var,polis mi diyor, banka mi diyor,kargo mu diyor,savcılık mi diyor kim ne derse desin şubeye gelicem deyip kapatın ve banka hesaplarından linke tıklamayın kargoculuk adı altında 7.5 TL’lik ödemeniz var deyip 15 bin cekiyorlardi neredeyse bizden,bankayı aradım bizimki limitten dolayı cekilmemisti şükür