Benim alt çenemde fazladan diş vardı taa yıllar önce doktor söylemişti ama şuan hareket etmiyor sabit demişti. Bi iki ay önce iç damağıma doğru morluk ve şişlik vardı ve aklıma hemen diş geldi inşallah çıkmaz dedim az önce bi baktım diş patlamış çıkıyor ucu görünüyor doktor eğer öyle olursa ameliyat olman gerekiyor demişti bebeğimi emziriyorum hemen aklıma onu kesemem geldi. Başına gelen yada bir bilgisi olan var mı ya yarından sonra gidicem doktora ama o zamana kadar içim içimi yer.