bugun kartal lütfi kırdar’a gittim hem göğüs hastalıkları hemde çocuk immünoloji için kayıt açtırmaya doktor açtı da ama randevu alamıyorum 15 gün sonra alabilirsiniz diyor araya bayram da giriyor çocuğumun bronşiti var ilerlemesinden korkuyorum ben nasıl nerden randevu alıp göstereceğim ya da doktor kayıt mı açamadı bu işler nasıl oluyor beni bilgilendirir misiniz illet hastalık da çabuk ilerliyor nefes aldığı süre boyunca öksürüyor çocuğum napabilirim ya 17 aylık bu arada