Merhaba 3 yaşında kızım var evde yetemiyorum. Çok çevremiz yok. Yalnız kalıyor. Çevrede alternatif oyun grubu vs yok. 1,5 yaşından bu yana hep ebeveynli oyun gruplarına gittik. Ama artık yaşı itibarıyla alternatif kalmadı kreşten başka. Çocuğu bu zamana kadar sosyalleştirdim. Şimdi tamamen evde kaldı. Ama hala kreş için erken olduğunu düşündüm küçük geldi gözüme. Mecburen kreşe yazdırdım çalışmadığım için yarım gün. Temmuzda başlayacakmış. Sorum şunlar;
1- Kreş için yaşı uygun mu?
2- yarım gün seçeneği sabah ve öğle olarak var hangisi daha uygun olur?
3- Kreşe giderken neler götürmeliyim? Yazın terlik mi ilk adım ayakkabısına benzer olanları mı almalıyım?