Sadeturkkahvesi Kızlar bugün saçlarımı beyaza kadar açtırdım. Ama çok yıprandı ve biraz uçlardan dökülenler oldu Saçımı iyice toparlayacak bi bakım önerir misiniz??
beyzzsenturkk_ Sadeturkkahvesi arkadaşım sık sık saç boyayan açan biri ve tek kullandığı hindistan cevizi yağı saçlarında aşırı bi kırılma yanma yok sürekli bu yağla maske yapıyor sürekli yağ içerikli şeyler kullanıyor öyle topluyor yoksa kel kalmıştı o da
yamann1 Sadeturkkahvesi of bende kizildan sarıya geçtim saçlarım maaf oldu ya tuttuğum elimde kalıyor pişmaniye gibi kafayı yiyeceğim🥺
beyzzsenturkk_ Sadeturkkahvesi trendyola zaten hindistan cevizi yağı ve saç proteini yazsan hemen cıkar hangi marka olduğu farketmiyor yağ olsun yeter saçınız nem kaybettiği için sık sık nemlendirmeniz lazım 🫶🏻
beyzzsenturkk_ Sadeturkkahvesi balcocukkk evet süreceksiniz tüm saçınıza bende yapıyorum arada sürüyorum komple sonra posetle ya da strecle sarıyorum 15-20 dk bekliyor yıkıyorum yumuşacık ipek gibi oluyor iyi akıtmak lazım zaten kendiliğinden süzülüyor cok faydasını görürsünüz ben vücuduma da kullanıyorum kuruyan yerlerime yüzüme kaşlarıma kirpiklerime falan güzel besliyor