hillaltay canım benim bebeğim lösemi hastası ve biz Göztepe eğitim araştırma da tedavi gördüğümüz için oradan takipliyiz ama Pendik bölgede doğum yapmıştım çocuk doktoru Çiğdem hanıma gidiyorduk tanımızı da o koydu yönlendirdi diyebiliriz çok iyi doktor