Merhaba öncelikle anneler başlık burada çok önemli gerçekten başı dertte dedikodudan fazla ihtiyacı olan konular var oysa keşke 1 dk sını ayırıp baksalar. Çok minnettarım okuduğunuz için yardımcı olun lütfen belki çocuğunuzda belki tanıdık akrabanızda görmuşsunuzdur. 2 buçuk yaş kızım var alt azı dış çıkaracak sanırım şişmiş. Cumartesi gününden beri yani 4 5 gündür gözlerini sık kırpıyor önce şuphelenmedim aynı anda da dudağını sağ tarafa doğru çekiyor. Neyden kaynaklanıyor doktora sordum takip et kilosuna bakarız diyo diğeri telefon izlemesin diyo zaten kreşe gidiyor izlemiyor telefon falan bide ağzıyla ne alakası var hiç doğru düzgün doktorda bulamadım hangi doktora goturcam şaşırdım göz mü diş doktorumu bana akıl verin ilk çocuğum her yaşta aynı dertleri oluyor tecrubesizim