cemre_-34 Malum yaz aylarında vazgecılmez sinek avcıları gelmiş bulunmakta bebeklerınızı sineklerden nasıl koruyorsunuz onerınız var mıdır ya kızımın kollarını bacaklarını yedıler kıpkırmızılar ve sısık de nasıl geçer blmyrm hep kaşıyor 🙄
sultankocman Ben detan priz kullanıyorum. Beşiğinin kenarlarına lavanta sürüyorum, sinek avlayıcı şekerli sirkeli karışımı yaptım, her yerde sineklik var. Yine de ısırıyorlar 😒
cemre_-34 sultankocman yaaa ona rağmen hala ısırmalarına hayret ettim genelde hiç bu ıkı sene boyunca olmadı ne olduysa dün yemışler kol bacak sısık kızarık resmen kaşınıyor da bende bgn prize takılan sinek koruyucu taktım bakalım ama başka ne yapılabılır düşünüyorum resmen cam açamıyorum 🙄