sumeyyeilhan Bir ay önce falan denedim ben kızlar aşırı güzel dediğiniz gibi kötü olma ihtimali zaten yok 😂gidip gelip bitirdim hemen evet bı tik ağır ama çok güzel deneyin
Mazikeen elisaadenn bana güzel bir şey gibi gelmiyor fazla ağır bişey bence çok tatlı çok yağlı şeyler midemi bulandırıyor
elisaadenn Mazikeen oğluma hamileyken bende öyleydim🥹 Ama ben tatlıyı çok severim bi şans verilmelidir belki de🤩🩷
elisaadenn _mom20 kız İstanbul’un göbeğindeyim Ataşehir de bir caddede oturuyorum bu caddede 8-9 tane market var hepsi tükendi sevkiyat gelmedi ya da bizde hiç olmadı diyo 🤣
Mommybabyy elisaadenn denedim, hiç o zahmete girmene gerek yok, ağzına bi çikolata at bir dilimde baklava, aynı tat hiç bi farkı yok. Eşim bayıldı ikinciyi bile yaptık ama ben öyle çok beğenemedim 😅
Babygirll elisaadenn ben denedim 😂😂 ya tadı bildiğimiz dido gibi geldi bana yiaa eşimde beğenmedi bende sevemedim
Babygirll elisaadenn ya bişey diyim mi abartıldığı kadar değil açıkçası tel kadayıfı kıtır kıtır ama tahin koyarsanız yumuşacık oluyor ben 3 defa denedim sondakini fındık kremasıyla denedim fıstıklıya göre fındık kreması benim tercihim olur ama bir daha yapar mısın yok yapmam bi annemlere bi bize sondakini de fındık kreması vardı evde bi deniyim dedim çok abarttılar biz eşimle çıtayı çoook yükselttik 😂
elisaadenn Denedim bugün sonunda 😃 Tatlıyı çok seven biri olarak beni çook baydı ama ilk ısırık gerçekten çok lezzetli ama sonrası gelmedi bende😋 Bir daha yapılır mı bence hayır 😆