Arkadaşlar sizleri korkutmak hiç istemem ama sadece sormak varsa böyle bşr durum bilmenizi isterim , öncelikle benim bebeğimin de kalbi delik be akciğer damar darlığı var 40 günlükken anjiyo oldı ve sayısız anjiyo olacak doktorumuz bizi genetik testine gönderdi ve bebeğimin williams sendromu olduğunu öğrendim . Kalp damar darlığı teşhisiyle doktor bizi yönlendirdi