Didemxy Bebeğim 5 6 günde 1 kaka yapiyor normal mi ? Bebeği böyle olan var mi arkadaşlar. Sadece anne sütü veriyorum. Bi arkadaşımızda böyle dr a gitmiş normal değil demiş anne sütüyle beslenen bebegin 5 6 günde 1 yapması korktum bende acaba bi soru. Mi var
aramzamzam Didemxy benim bebeğim de 3 ay 23 günlük 2 3 günde bir yapardı simdi 5 6 güne cıktı sadece anne sütü alıyorsa normal miş gazını da cıkarıyo sa rahat ol