Kızlar bebegim dis doneminde patlatmasina ramak kaldi gibi cok fazla salyasi var zıbın giydirdiğimde gogus bolgesi islanacak kadar fazla . Yatarken cok fazla burnu tikaniyor cekiyorum ama gelmiyor serum fizyolojik ile deneyemiyorum cok korkuyorum geniz akintisini nasil önleyebilirim cigerlere iner mi tehlikeli bir durum mu ki?