BerilEce Selam. Hamilelik öncesinde ağrılı olurdu fakat az gelirdi. Doğum sonrası reglim ağrı ve üstelik çok geliyor. 🙄 Sizlerde durum nasıl oldu ?..
Happybaby06 BerilEce aynı başlığı açtım dogum yaptıktan 4 ay sonraydi regl oldum acayip arttı ve ağrılı
ebrarglnr Spiral varmı yada iğne felan oluyormusunuz ben pcosluyum yani evlendikten sonra ağrılı ve duzensiz gelmeye başladı şuan spirald n kaynaklı çok duzensiz sadece
BerilEce ebrarglnr benim çok daha öncesinde ağrısız ve az gelirdi . Snra ciddi azalma oldu gün olarak gerçi doktora göre yarım çay bardağı geliyorsa yeterliymis. Neyse 2 yıl böyle sürdü ama gel gelelim o dönem itibariyle bende ağrı başladı ve kaldı geçmedi 😏
ebrarglnr BerilEce işte sebebini öğrenirseniz neler yapabilirsiniz konforunuz için en azından fikriniz olur
ebrarglnr Doğum sonrası ciddi değişimler oluyor bende şuan tam tersi yaşıyorum ama bı drunuza danışın kontrol ettirin
BerilEce ebrarglnr doktorum 1 yıla herşeyin normale döner demişti o yüzden beklesem mi diyorum en azından ona gitmek için..
gulsaherdemcibal Bn 4 ay snra oldum ama aynı şekilde devam ediyor sanki hiç dogum olmamış gbi ama bnm doğumumda kolaydı dogumdan snra seke seke odama gittim herkes şok oldu
BerilEce gulsaherdemcibal bnde diyorum acaba 1 yılı geçkin olmadım sonra lohusalık döneminde de az geldi onların etkisinde olabilir ama bu tamamen benim kendi dusuncem