Güzel anneler merhaba bu suruptan kullanan varmi acaba fayda gören bir doktor tavsiyesi üzerine aldim yorumlarda da herkes çok fayda gördüğünü yazmış 15 20 gündür kullaniyoruz hemen hemen ama Bi değişiklik göremedim 2 yaşında kızım hala kelimeleri çok az tv çok az görüyordu tamamen kestim zaten 2 söyle birlikte çok çok herseye yetişmem imkansız elimden geldikçe kitap okuyorum ama kızım kitapları pek sevmiyor bende onunla oyunlar oynayarak iletişim kurmaya çalışıyorum zaten en çok ortalığı kurcalamayi seviyor bol bol bahçede oynar abisiyle ciftligimiz var 2 günde bir oradayız gorumcemin kızıyla bir araya geliyorlar
Ama yok hiç kelime tekrar bile yok basit şeyleri söylüyor sadece anne baba abi mama meme no diyor hayır dede anneanne al ver var aç gitti bitti onlarida kısa kısa gi diyor gittiyse bittiye Bi pise pi diyor parka ba diyor amin topa bo suya hala mu diyor bebe jandarma falan görürse nani bukadar yani son çare bu şurubu aldım ama bisey göremedim