ebrarglnr bir de bu bi süreç. Alışması zamanda alabilir tatbiki ama bence yavaş yavaş yatağına yatırın sizde yanına uzanın elbet uyuyacak ağlarsa dikkatini dağıtmaya çalışın kucağınıza alın sakinlesin tekrar koyun. Bizde 6. Aya kadar gece gündüz full anakucağında uyuyorduk. Ama bence yatağında uyumasını kolaylaştıran diğer birşeyde emzik. Gün içinde ben asla vermiyorum yatağına yatıyor mamasını veriyorum bitirince emzik veriyorum hemen hareketleniyor emziği alınca sakinleşiyor. Uyanınca da tekrar pış pış diyorum emziği attıysa onu veriyorum devam ediyor