Ben yaptığım şeyi anlatayım bende işe yaradı ama tabi her çocuk özeldir öncelikle direk bezi çıkardım ne gece ne gündüz bez takmadım geceleri yatmadan mutlaka çişe çıkardım sabah da uyanır uyanmaz götürdüm o yüzden gece hiç kaçırmadı bu arada 3 aydır attık bezi gündüz ise sürekli sordum çişin var mı yok diyordu sonra ben aklına getiriyordum sanırım çişini kaçırıyordu bi kaç gün o kaçırdı ben götürüp tuvaletinin yanında değiştirdim üstünü sonra ben çiş yapmaya gidiyorum diyip gidiyordum her seferinde o da yapmak istiyordu öyle öyle başladık bir de örümcek adamlar altına yapmaz lafı bizim için çok etkiliydi 😂 ağ atarak çişe kakaya 😂