parka gittiğimizde ya da dışarı çıktığımızda sürekli koşuyor sürekli. fırlıyor resmen bazen elimizi tutuyor bazen tutmuyor. Bu koşma durumunun anlamı nedir gerçekten bilmiyorum kaygılı olduğu için mi stresten mi? anlam veremiyorum. Hiç yürüdüğünü görmedim. Ama dümdüz koşmuyor tabiki ilgisini çektiği yerde durup inceliyor bisiklet vs görsün durur parmağıyla gösterir arabaları inceler.