askkl bende çok erken başladım yediğimiz şeylerin en azından sularının tatlarına baktiriyordum bir iki damla üzüm sıkmistim ağzına hurma yalatiyordum zaten hep hiç ezerek vermedim ilerleyen zamnlarda hep blw yaptım zeytini çekirdeğini çıkarmadım o sert olduğunu anlayıp çıkardı zaten veya bizden gördü şimdi maşallahı var tam bir canavar 20 aylık yemediği hiç birşey yok tavuk eti karnıbahar çok seviyor bezelye bayılarak yiyor çorba bütün çorbaları içiyor köfte aklımıza gelebilecek herşeyi yiyor 😃