Merhabalar ☺️ 28 gün oldu ikinci sezeryan doğumumu yaptım. Aynı yerden kesi attılar ve lazer yapıştırma yaptılar her ikisinde de. İlk sezeryan da her hangi bir görünen dikiş falan yoktu bunda bir başta ve ara ara ortalarda 2 3 tane dikiş var pansuman yapan hemşire alınmayacak dikişler dedi ama hala düşmedi dikişler. Beyaz ip böyle düğüm atılmış gibi. Bu durumu yaşayan var mı süreç nasıl ilerledi aldırdıniz mi düştü mü ☺️🌸