Bebeğim 8 aylık yerde oynarken bir anda öksürup birsey yutmaya caliştıgini gordum. Yerde birsey yokdu ama nerden ne buldu bilmiyorum. Sonra rengi morardı kustu Rengi normale döndu tekrar morardı derken sonra normale döndü.Aradan yarım saat gecti hagif hırılti duydm bebegimden cocuk doktoruna goturdum. Ama cocuk cerrahisine goturmem gerekiyormus. Yarin sabah icin randevu aldım ama içim hic rahat degil.Başına bu tarz durum gelen varmı? Soluk borusuna veya akcigerine birsey kaçmış olmasindan süpheleniyorum.