prensesininannesi5838 Berbat bisey kızlar ya geçiyor mu lütfen söyleyin ayağımda sallıyorum kesinlikle uyumuyorum çığlık çığlığa ağlıyor
prensesininannesi5838 Femme1 ayy çok kötü bi durum ya sallıyorum sallıyorum uyumuyo geceleri de kalkıyor ne emiyo ne başka bisey yiyo onu rağmen uyanıyor anlamış değilim zaten normalde de uykuda emer ama ne biliyim yani insan muhallebi felan yapıyorum yemiyo
Femme1 prensesininannesi5838 biz gece beslenmesını keselı hemen hemen 1 ay oldu çünkü uyanmıyor bende bıraktım Uykuya dalmada sorun yaşıyoruz dalınca uyanmaz bazı geceler sadece genelde kalkmaz Ama sevdıgı seylerı deneyın uyku oncesı ben yulaf. Elma muz yapıyorum tatlı dıye yiyor oda tok tutuyor sabaha kadar yemez bısı zaten emmıyor mama alıyor
prensesininannesi5838 Femme1 yaaa uyku öncesi ben yediremiyorum bisey karnı tok oluyo ve öyle şeyler yedirsem bile illa gece bi kez uyanıyor
Femme1 aselmomm1 bızımkı hıc almadı meme ben sağdım hep erken doğum du bı sure sonra bıberında ıstemedı