Nur_mom1 Kızlar link aciliyormu bilmiyorum bebeğimin yüzü kuru böyle leke oldu bu nedir cuma Dr a gideceğim ama sormak istedim
Nur_mom1 end bende ona benzettim evim çok nemliydi 80 i buluyordu şu kaç gündür sıcaklar geldi evi havalandiriyorum 28 e düştü nem acaba onu kuruluk yaptı diyorum
Merserars İsilikte olabilir benim bebeğim 10 aylık alerjisi de var henüz tam neyden belli değil ama bı sağlık ocağına götür derim ben öyle yaptım sonra çocuk doktoruna götür dedi
end Nur_mom1 sıcak soğukta etkiliyor duştan sonra cilt kuruduğunda da öyle oluyor o yüzden hep nemlendir yüzünü artı sürekli tekrarlanıyor korkulacak bişey yok benim kızımda çıkınca artık gözüne vuruyor doktora götürüyorum bişey yok diyo gözleri çok sulanıyor