Bende 6 aydan önce verme taraftarı değildim doktorumuz verme demişti ama sonrasında bebek yoğun bakım ünitesinde çalışan kuzenim “susuzluktan böbrekleri zarar gören bir çok bebek gelmeye başladı yoğun bakıma” gibi şeyler söyledi. Evet normalde verilmez ama yazı çok sıcak geçiriyoruz. Bahsettiğim olay geçen yazdı ama bu yazda öyle şimdiden çok fazla sıcak havalar. Ben bu olayı duyunca bol bol su verdim hep öyle bir çay kaşığı falan da değil ne kadar içmek isterse içti biberonla. Büyüklerimizde vermiş hep bizlere çok şükür bir zararını da görmedim. Ama takdir sizin 🥰