akdogan42 Mrb bebegim 8 gunluk 2saate bi kaka yapiyor az once emerken kaka yapti arkasin 5 dakika gecmeden bi daha yapti acaba cok sicak sicakmi gectiki anlamadim
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala akdogan42 benm kızımda öyleydi, anne sütüyle mi besleniyor? Normal diye okumuştum ben araştırdığımda
eliffsseymen akdogan42 benim bebeğim de 19 günlük. Her beslenme sonrası sulu sarı hafif pütürlü yapıyor. Anne sütü ve mama birlikte gidiyoruz. Doktora sorduğumda normal olduğunu söyledi. Siz yine de 15. Gün kontrolünde doktorunuza sorun.
deniztalta Yok güzelim normal bir süre böyle devam eder sonra düzene ve rutine bineceltir. Yenidoğan anne sütü alan bebekler böyle olur.
akdogan42 deniztalta 2saate bi hatta bazen 2saattn az suruyor emdigini cikariyor gibi sari ve puturlu bi kaka yapiyor
sekerportakali9 akdogan42 sağlıklı kaka o ben sarı pütürlü kaka yapsın diye dualar ediyorum. Endişelenme alır kilo bol bol emzir istedikçe.
bebilikk akdogan42 korkmayın sulu pütürlü hardal rengi kaka yapması hatta yaparken çıkarken o sulu sese zamanla bayılacaksınız çünkü yapamadığı zamanlar nasıl ıkındığını kızardığını göreceksiniz o yüzden bu sese ve kakişe şimdilik ohhh deyin
gamzeci Benım bebegim 12 14 arası bez değişiyordu hepsi de kakalı oluyordu banada ortama 7 8 bez demişlerdi normal miş sonra gecmiştı o durum eşim hep boyke mi olacak dıye korkmuştu bez yetiştiremeyiz buna biz dıye 🤣 🤣