atlas1655 yemek istemiyorsa doktorunuzla görüşün bı mamayi beğenmiyor olabilir 2.5 -3 kg ustundeyse başka mamalar denetebilir, yoruluyor ondan yemiyor olabilir dinlenmek istiyordur benimkiler istahliydi az az sık sık emerdi sagip verdiğimde de yorulurlardi kaşık biberonla veriyordum, mama başladığımda asla icmediler sonra alıştılar, Allah safi ismiyle şifa versin premature annesi olmanın güzel bir yanını söyleyeyim size aldığımız yenidoğan kıyafetler bol geldigi için çok uzun süre hevesinizi alana kadar giydireceksiniz ve diğer anneler kıyafet küçülmüş tüh derken biz aaaa kıyafetleri küçülmüş aferim benim kuzum büyümüş diyoruz sevinip koşa koşa alışverişe çıkıyoruz 😂 çabuk yakaliyorlar gerçekten sizde şaşıracaksınız 6 ay 22 günlük bebelerim tam aylarını yakalamak uzereler motor becerileri olarak da yakaladılar çoktan dönüyorlar yuvarlaniyorlar biri desteksiz oturuyor emeklemeye çalışıyorlar yani çok ilginc bunlar çok küçük ben bunlara bakamam korkuyorum demiştim şimdi hepsi geçti şükür sizin de öyle olacak bir anda bakmışsınız kocaman olmuş olacak 😊