Merhaba arkadaşlar oğlum 7.5 aylık alerjik bebek olduğu için 5.5 aylık doktor tavsiyesi ile ek gıdaya başladık.
İlk başlarda her gıdayı tek tek denedik, hepsini çatalla ezip verdim biraz da bütün verdim eliyle alsın incelesin kendi yemeyi de öğrensin diye.
Gayet güzel gidiyorduk çatalla ezilmiş şeyleri rahat yiyordu blw tarzı parçaları da eline alıp biraz oynayıp biraz yiyordu güzeldi her şey
7 aylık olduğu gün çocuğa bir şey oldu
Hafif pütürlü bir şey versem bile öğürüp ne yediyse hepsini kusuyor
Sadece çorba ve muhallebi yemek istiyor pütürlü şeyler midesini bulandırmaya başladı
Böyle bir şey yaşayan var mı nasıl aşacağız?
Üzerine gitmeyi denedim ama kustuktan sonra korkuyor ağlıyor ve mama sandalyesine oturmak bile istemiyor sonra
Yemek yemek= kötü deneyim olarak aklında kodlansın istemiyorum ve mecburen püre veriyorum hep ya da muhallebi tarzı
Kolaylıkla çözebileceğimiz çocuğu rahatsız etmeden aşmanın bir yolu yok mu bu işi? Tecrübeli anneler yardım lütfen 🥲