Merhaba arkadaşlar
Oğlum bugün iki kere kustu hastaneye götürdük ama ilaç vermediler salgın var dedi ishal yok çok şükür calpol verdi ibremin ile . Normalde iyidi bir şeyi yoktu ama yediği her şeyi çıkardı sonrasında bir saat sonra da su çıkardı önereceğiniz bir şey var mı rahatladı heralde kusunca uyudu . Öğlen köfte yapmıştım onu yedi iki tane , kiraz yedi yani öyle bir şey de yemedi dokunacak hep yediği şeyler üşüttü sanırım ne muz verdim yemedi ne verilebilir mide bebeğe mide bulanmasın diye 🥺