Niloyailetospik Kızlar meraba 3 buçuk ay önce normal doğum yaptım ve kilolarimdam kurtulamadim hala ve adet olmadım olamadikca daha çok şişmeye başladım resmen…..adet olmak için ilaç kullandınız mı yoksa beklediniz mi???
Merve_sayar Niloyailetospik bekledim 8 ay sonra adet oldum canım şuan gayet normal oluyorim hiç bir sorun yok
Elfgrn Niloyailetospik doğum sonrası ilk 1 yıl olmamak normal karşılanıyor. Aktif emzirme varsa 18 aya kadar uzayabiliyor bu durum Ben 16 aydır olmuyorum hatta 15 buçuk aktif emzirmem var bu sebeple 18 geçmesini bekliyorum bende
Niloyailetospik Sanki pimi çekilmiş bomba gibiyim patlamak üzereyim biran önce olmak istiyorum artık canım ya 🤲🤲🤲