Deletedmom_110 artık camiilerde bılnan tüm programlar müftülüğün emriylee oluyor ve orada çalışan hocalar 4-6 yaş Kuran kurs öğreticileri oluyor. Ben kızımı 4-6 yaş Kuran kursuna gönderdim ve hiç pişman olmadım evet bir güvensizlik oluyor tavsiye ile gittm ama bunu her alanda yaşıyorum zaten tavsiye ile gidebileceğim yerlere öncelik veriyorum. Şimdi yaz okulu olcak, eğitmenler kızımın öğretmenleri oluyor olacak. Kreşten tek farklı Kuran ve dini eğlenceli çocukların asla sıkılmayacağı şekilde öğretiyor olmaları. Ger kalan tüm aktiviteleri hep kreşle aynı. Müfredat kreş müfredatı. Tavsiye eden de varsa çevrenizde aklınız kalmasın. Kızım okula gitmek için can atıyordu, tatile girdik.