Üç gündür kızım nezle olmuş iştahsızlık burun akıntısı terleme var havalar da baya sıcak Dundendir farkediyorim öncesinde yoktu bence olsaydı illa farkederdim diye düşünüyorum irkiliyor bebeğim iki saniye falan sürüyor gün içinde bir kaç defa oldu çok korkuyorum normal mi yaşayan var mı hastaneye götürmeme gerek var mı bu arada bir kaç gün dur geceleri uykuda gözleri kapalı ağlıyor