15 ay 10 günlük kızım var. Gün içinde çok emmesede uyuyorken mutlaka emzikli uyur. Gece uyanınca falan da veririm. Bir kere kauçuk emzik almıştım ona alıştı ve başka bir emzik emmiyor. Evde 4-5 tane emzik var oysa. Bugün dişi ile koparmış emziği öyle görünce ağlamaya başladı 😅 saat geç olduğu için eczane kapalı ve nöbetçi eczane de satmıyormuş😩 ağladı biraz bakalım gece ne yapacak. Aslında emziği bıraktırmak istiyorum ama uykuya dalması böyle kolay oluyo kaçıncı ayda bıraktırmak gerekir