Kızlar az önce arabadan indik, kızım koltuğa bir şeyler dökmüş onları temizlemek için onu indirdim, ayakta beklemek istemedi, yere oturup beni izlemeye başladı. Sonra bir baktım sırt üstü düşmüş kafasını betona çarpmış çok ağlıyor. Sakinleştirdim vs, uyanık tutamıyorum çünkü bugün hiç uyumadı uyumak istiyor, kusması vs yok ama. Bir problem var mıdır?