K2C2 Bebeğim 15 aylık vicco ilk adım ayakkabı ısı kullanıyoruz şu an ama ayağı çok terliyor. Yaz için ortapeki ayakkabı önerisi olan var mi
sonbezbukucu gezere bakabilirsiniz şuan kendi sayfalarında yüzde 50 indirim var. mağazadaki ayakkabı 500 tl gezerin sayfasında 180 tlye aldım (kargo dahil)