Arkadaşlar sizin de bebeğinizin boynu isilik oluyor mu benim kızım 11 aylık boynu kızarı böyle küçük küçük sivilce sıcaktan oluyor geçen yaz yenidoğanken de olmuştu tuzlu suyla pamukla temizliyorum pişik kremi işe yaramadı bir de pudra aldım onu deneyeceğim. Önerileriniz var mı? Fotoğraf atılıyorsa aşağı atacağım