Okuyanbiranne
Bu nasıl yorum?
Tövbe estağfurullah ya.
Küçük olduğunun anne olarak hanımefendi de farkındadır, zevkinden küçücük çocuğunu bakıcıya emanet etmeyecektir herhalde. Üstelik zaten bakıcı süreci yeterince vicdan muhakemesi, güven problemi ve türlü sorgulamalarla geçen bir süreç. Neden moral bozup, demoralize ediyorsunuz ki?