gulsevyilmaz 5 aylık bebeğim azıcık bi ses yüksekliğinde ürküyor araba geçiyor sıçrıyor kapı kapatıyoruz sıçrıyor. Ortam sessizken konuşmaya başladığımızda bile sıçrıyor neden böyle oluyor sizce
gltkntugce gulsevyilmaz normal canım bizimki de o dönemde öyleydi hapşırma sesinden bile korkup çığlık atarak ağlıyordu doktora sormuştuk normal bu dönemde demişti korkma