nadidelifora meyra2024 günde iki sefer bazen üç sefer😄 hiç alakası yok yıkanan bebek rahatlar gazı varsa çıkar. Eskiler yıkanan çocuk çabuk büyür derlermiş. İmkanınız varsa hele de bu sıcakta hergun yıkayın.🌸
Prensim_06 meyra2024 2 güne bir yıkıyorum yazın da sürekli yüzüne boynuna su gezdiririm rahatlasın diye
Femme1 meyra2024 ben hazıran da doğum yaptım korku cıkımca hergun yıkadım oğlumu hem sıcak hem de gazı var
KuzeyinAnnesi03 meyra2024 evet bende oğlumu bı kusma anında tek yıkadım 15 günlükken falan ondan beri tek yıkıyorum.