Oğlumu maydonoz ajansa fotoğraflarını yollamıştım. Başvuru olumlu sonuçlandı diye görüşmeye cagrildik başvuruyu ise 6 7 ay önce yapmıştım baya önceydi yani yeni aradılar görüşmeye gittik . Kayıt ücreti yok yalnız fotoğraf cektirmemis gerekiyor kayıt için önerdikleri bir yer var çekim için ama istediğiniz fotoğrafçı da da cektirebilirsiniz dedi . Fotoğraf çekimine para vereceğiz sadece . Çocuğunu bebeğini ajansa kaybettiren var mi acaba süreç nasıl ilerliyor 2 yas olduğu için oğlum katalog reklam vs çekimleri için teklif gelir genelde dedi ama kararsızım halen kayıt için.