Merhaba bebeğim 11 aylık epeydir saçlarında konak vardı hatta buradan fikir almıştım nasıl gecirebilirim diye sağolsun bir sürü anne cevapladı geçirdik artık doktorumuz da ketoral vermişti kırmızı Kapaklı şampuan simdi geçtiğine göre normal şampuana dönmek istiyorum oğlum için. Önceden Dalin kullanıyordum fakat tekrarlarsa diye burdan sormak istedim başka bir şampuan mı kullanmalıyım önerisi olan var ise ya da daha önceden deneyimli olan anneler bana cevap yazabilir mi cok memnun olurum☺️