Ayseaysem
arkadaslar burda herkesin bir sürü işi var. 2 gündür kimse kimseyi beklemek zorunda değil. Hele ki baskalarına ben aldım alıyorum diyip sonradan bekletip bekletip ancak yazınca zahmet edip cevap vermek ayıp!
Herkesin işi gücü var !
İlgilenmeyen almak istemeyen ürünlere yazmasın, baskasının hakkına girmesin lütfen !!!
Taşındığım ve bebeğim artık kullanmadığı için ana kucağı ve minder satılıktır. Gerçekten ilgilenenler yazarsa sevinriim..