Laydaren 3 ay mı😩 ya zaten başlı başına pahalı bir makina buna bi de baslık mı alıcaz ☹️ benim bu gece kullanmam lazım kızım katıla katıla öksürüyor tekrar nasıl alayım ya şikayet var’a yazmıslar aynı sebepten yazık günah yani verilen paraya 1 ay belki kullandım daha bu sabah çalışıyordu 🤦🏻♀️