Merhabalar
Bebeğim 20 günlükken besin alerjisi diyetine başladık. Yumurta süt ve süt ürünleri yemiyorum. Bebeğim 6 aylıkken alerji testi yaptırdık lan verdik değerleri çok yüksek çıkmadı tam olarak alerjisi var diyemeyiz dedi doktor. Biraz araştırdım bizim şikayetlerimi alerjiden daha çok besin intoleransına benziyor. Gece çok huysuz oluyor iniliyor sık sık uyanıyor isal oluyor. Gaz damlası kullandığımız zaman biraz daha rahattı probiyotik liydi. Galiba probiyotik iyi geliyordu. Bebeği böyle olan var mı ne yaptınız ne zaman geçti lütfen yardım edin