Sezenkumsal92 Kizlar uzun zmaandir uygulamayi kullanmiyordum oglum 1 yadina girdi ve kilosu 8170 boyu 75 zayif ve kisa biz anne baba olarak uzun boyluyuz yasitlari 79 80 cm kilo cok yemesine ragmen almiyor kilo kac aydir oyle kilosu artik canim sklmaya basladi yq
Seydameva Sezenkumsal92 kzıım 76 cmdi 1 yaşında ve Dr yaşıtlarına göre uzun olduğunu söyledi yani bence kısa değil 🙏🏻
zbzbzbzb Cnm yiyosa dert etme bak bende iyi terim ama kilo almam o bi anda gelisir bence sağlığı iyi olsun önemli olan o
Seydameva Sezenkumsal92 ama en yüksek o işte en yüksek olmasını bekleyemeyiz benim boyum 1.78 o zman benim kızımda kısa yani olması gerektiği gibi büyüyorlar o yüzden boşunuza canınızı sıkmayın 🙏🏻